Εκπρόσωποι της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ:

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Γεωργαντά Ελίζα, Γραμματέας, 6976438415,el_georganta@yahoo.gr

Πάγκαλος Γιάννης, Μέλος, 6974066489, gianpagalos@yahoo.gr

ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας:Αλεξίου Χρήστος, 6974977042,chrisalexiou1@hotmail.com

Α-ΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας: Φίλος Γιώργος, 6936803774,giorgosfilos2003@yahoo.gr

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

«Με λογιστική και μ’ όνειρο
για το «νέο σχολείο»
(Σολωμ-όντειος στίχος)

Μνημόνιο 3 : « η κυβέρνηση συστήνει μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2011, μια ανεξάρτητη ειδική ομάδα εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση) και της αποτελεσματικότερης χρήσης πόρων»!!
Με απόλυτη αδιαφάνεια, με πλήρη απουσία των τοπικών κοινωνιών και των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών η κυβέρνηση προχωρά σε ένα μαζικό σχέδιο συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολείων με σοβαρές κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνέπειες.
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, με την αμέριστη συμπαράσταση των  τοπικών κυβερνητικών - κομματικών  στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί να σκύβουν εύκολα τη μέση, προχωρούν στο σχέδιο «Καλλικράτης» της εκπαίδευσης με γνώμονα το οικονομικό κόστος της λειτουργίας των σχολείων.
Οι καταργήσεις κυρίως στην περιφέρεια και οι συγχωνεύσεις στις πόλεις θα έχουν σαν αποτέλεσμα:
1)Αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα .
2) Δημιουργία τεράστιων σχολικών συγκροτημάτων με σοβαρές δυσλειτουργίες
3) Σοβαρό κίνδυνο αύξησης της σχολικής διαρροής, ειδικά στη περιφέρεια λόγω των δυσκολιών μετακίνησης
4) Αύξηση των εξόδων μετακίνησης των μαθητών τα οποία θα επωμιστούν οι Καλλικρατικοί δήμοι.
Όλα τα παραπάνω συνδυαζόμενα με :
α) τη μείωση των θέσεων εργασίας, την κατάργηση οργανικών θέσεων (οι μετατάξεις στην εκπαίδευση είναι μακριά;) , την αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας,
β) την δραστική μείωση των προσλήψεων στην εκπαίδευση ( καταργήθηκε η εξαίρεση της παιδείας από την αναλογία 1 προς 5 των διορισμών)
γ) τις μαζικές υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών ακόμα και σε διαφορετικές περιφέρειες που ήδη εφαρμόστηκαν αναγκαστικά,
δ) την σύνδεση του μισθού των εκπαιδευτικών με την «παραγωγικότητα» ( βλέπε αυτοαξιολόγηση σχολείων και ατομική αξιολόγηση που έρχεται) και με τις επιδόσεις των μαθητών,
ε) τον «εξορθολογισμό» του ωραρίου των εκπαιδευτικών, δηλαδή την αύξησή του,
στ) την κατάργηση κάθε θεσμού στήριξης της μαθησιακής προσπάθειας (ΠΔΣ, Ενισχυτική διδασκαλία) ,
ζ) τη θεσμοθέτηση υποδιευθυντή οικονομικού «μάνατζερ» για να βγάζει το σχολείο «το ψωμί του», την αναζήτηση «χορηγών»,
η) τη συνολική αναδιοργάνωση της ως τώρα πυραμίδας διοίκησης-εποπτείας και ελέγχου της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και προσαρμογής στη νέα «καλλικρατική» δομή της δημόσιας διοίκησης,
θ) τη χρηματοδότηση των σχολείων με βάση τα αποτελέσματα της αξιολόγησής τους, την σταδιακή «απόσυρση» του κράτους και την μετακύλιση του κόστους λειτουργίας των σχολείων μέσω των δήμων στη τσέπη των γονιών .
ι)τη διαφαινόμενη ιδιωτικοποίηση, μέσω της κατάργησης του ΟΕΔΒ, του συστήματος διανομής και παραγωγής των σχολικών βιβλίων,
δημιουργούν το τοπίο για να ανθίσει το όραμα του «Νέου Σχολείου» της αγοράς

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ, ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ Τ.Α. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΤΡΟΙΚΑΣ
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ «ΛΟΓΙΣΤΕΣ» ΤΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14/01, ΣΤΗ 1.00
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΣΤΗ Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ